Gwarancja
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę. Warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który możesz pobrać, klikając w poniższy link.
Warunki gwarancji
Warunki użytkowania
Reklamacja
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, masz prawo złożyć reklamację. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i odesłania go na: [email protected]. Do zgłoszenia reklamacyjnego dołącz również zdjęcia obrazujące reklamowane zastrzeżenia.
Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot
Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r. jeśli kupiłeś produkt w sklepie zwieger.pl
masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu, jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument lub jako jednoosobowa działalność gospodarcza, o ile zakupiony towar nie jest bezpośrednio związany z Twoją działalnością gospodarczą.
Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć najlepiej na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem. Dla zachowania terminu ważny jest dzień złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie, nie posiadać śladów użytkowania i być w stanie niezmienionym.
Zgodnie z art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta, w przypadku odstąpienia od umowy dokonujemy zwrotu kosztów zakupu (cena towaru + najtańszy dostępny w dniu zakupu koszt dostawy), natomiast koszt zwrotu towaru ponosi odstępujący od umowy.
Adres zwrotów:
LOVEA Magazyn Główny,
ul. Zadębie 44
20-231 Lublin
Uszkodzenie w transporcie
Reklamacje dotyczące uszkodzenia podczas transportu produktów zakupionych w sklepie zwieger.pl muszą zostać zgłoszone w dniu odbioru przesyłki od kuriera. Podstawą przyjęcia reklamacji będzie protokół sporządzony w momencie odbioru uszkodzonej przesyłki, w obecności kuriera.