Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ZWIEGER.PL

 

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Zwieger.pl jest Sklepem Internetowym, należącym do spółki Zwieger sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, prowadzonym pod adresem https://zwieger.pl/ przez Zwieger sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
  2. Sklep Internetowy jest narzędziem do  prowadzenia sprzedaży Towarów poprzez sieć Internet i jest jednym ze sposobów zawarcia umowy dotyczącej Towarów ze Spółką.
  3. Sklep Internetowy prowadzony jest zgodnie z Regulaminem i właściwymi przepisami prawa.

 

§2 Definicje i dane kontaktowe

  1. Terminy użyte w Regulaminie duża literą oznaczają:
    1. Sklep Internetowy – sklep internetowy działający pod adresem https://zwieger.pl/ w którym możliwa jest sprzedaż Towarów;
    2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,  posiadająca zdolność do czynności prawnych i który korzysta z funkcjonalności Sklepu Internetowego;
    3. Kody – bony wartościowe, kody rabatowe emitowane przez Spółkę w formie elektroniczne, które Klient może otrzymać bezpośrednio do Zwieger lub od jego partnerów i które umożliwiają częściową lub całkowitą płatność za Towary;
    4. Treści – całą zawartość merytoryczną Sklepu Internetowego, w tym w szczególności informacje o Towarach i Zwieger;
    5. Konto Klienta – funkcjonalność Sklepu Internetowego pozwalająca logowanie się w celu wyświetlenia zamówień, informacji o profilach i zapisanych adresów;
    6. Formularz zamówienia – zestawienie zawierające niezbędne informacje dotyczące Klienta i składanego przez niego zamówienia na Towar w Sklepie Internetowym;
    7. Rejestracja Klienta – procedurę tworzenia Konta Klienta, w ramach której Klient określa login i hasło, podając dane osobowe oraz składając wymagane i fakultatywne zgody. Rejestracja Klienta zostaje zakończona w chwili uruchomienia linku przesłanego na adres email podany w formularzu rejestracyjnym;
    8. Konsument – osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
    9. Towary – towary sprzedawane przez Spółkę z wykorzystaniem Sklepu Internetowego;
    10. Regulamin – niniejszy regulamin
    11. System teleinformatyczny — zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający funkcjonowanie Sklepu Internetowego;
    12. Środki komunikacji elektronicznej — rozwiązania techniczne, w tym, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość, a w szczególności pocztę elektroniczną;
    13. Usługa świadczona drogą elektroniczną – usługa polegająca na udostępnianiu stosownych funkcjonalności Sklepu Internetowego, w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
    14. Dostawca Usługi Płatniczej – podmiot świadczący usługi płatnicze w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U.2014.873 j.t.) umożliwiające dokonanie Klientowi zapłaty za Towary za pośrednictwem przelewów, przelewów internetowych, kart płatniczych, kart kredytowych lub kart debetowych lub inny sposób stosowany dla sprzedaży poprzez sieć Internet i udostępniony w Sklepie Internetowym;
    15. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2013.1422 j.t. ze zm.);
    16. Ustawa o prawa konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 ze zm.);
    17. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2016.380 j.t. ze zm.);
    18. Zwieger – Zwieger sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Elektronowa 2, 03-219 Warszawa, Polska, , wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000610058, NIP: 5252653135, REGON: 364068131, kapitał zakładowy: 100 000 złotych

telefon: + 48 22 100 12 35

e-mail: sklep@zwieger.pl

adresy stron internetowych: https://zwieger.pl/

§3 Procedura zawarcia umowy w Sklepie Internetowym

  1. W ramach Sklepu Internetowego Zwieger świadczone są usługi drogą elektroniczną.
  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest zarówno z bez Rejestracji Klienta jak i z Rejestracją Klienta. Jednakże w celu pełnego korzystania przez Klienta ze Sklepu Internetowego konieczne jest: (a) Rejestracja Klienta; (b) zalogowanie się do Konta Klienta z wykorzystaniem loginu i hasła.
  3. W celu prawidłowego złożenia zamówienia przez Klienta konieczne są następujące czynności:
    1. wybór zamawianego Towaru;
    2. wypełnienie danych w Formularzu Zamówienia;
    3. wybór jednego z dostępnych sposobów płatności;
    4. wybór jednej z dostępnych metod wydania Towaru (dostawy);
    5. dokonanie potwierdzenia złożenia zamówienia zgodnie z dokonanym wyborem, które skutkuje obowiązkiem płatności.
  4. Po otrzymaniu prawidłowo złożonego zamówienia Klienta zgodnie z pkt. 3.3 Spółka niezwłocznie przesyła na adres mailowy Klienta podany w Koncie Klienta lub Formularzu zamówienia wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia złożonego przez Klienta.
  5. Dane niezbędne do zawarcia umowy w Sklepie Internetowym w ramach procedury zawarcia umowy są wprowadzane, utrwalane i dostępne poprzez Konto Klienta i Formularz zamówienia. Potwierdzenie złożenia zamówienia, zawiera dane składające się na treść zawartej umowy.
  6. Komunikacja z Klientem w związku z zawarciem umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następuje poprzez sieć Internet z wykorzystaniem Systemu teleinformatycznego i Środków komunikacji elektronicznej.
  7. Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej, ponieważ zwracamy szczególna uwagę na kwestie środowiska. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści. Klient może zrezygnować z faktury elektronicznej, zgłaszając ten fakt przy złożeniu zamówienia, wówczas wyślemy fakturę w formie papierowej.
  8. Klient odpowiedzialny jest za przesłanie poprawnych danych do faktury.

 

§4 Zamówienia telefoniczne

  1. Klient może dokonać zakupu Towarów w Sklepie Zwieger w drodze zamówienia telefonicznego.
  2. W tym celu dzwoni pod numer centralny, wskazany na w pkt. 2.1.f Regulaminu.
  3. Usługa ta polega na tym, że pracownik Spółki wypełnia, w imieniu Klienta, Formularz Zamówienia. Opcjonalnie możliwa jest w ten sposób również Rejestracja Klienta.
  4. Przed finalizacją zakupu Towarów, pracownik Zwieger ustanie potwierdza z Klientem Towary, dane wskazane w Formularzu, udzielone wymagane i fakultatywne zgody, sposób dostawy Towarów i płatności.
  5. Płatność za Towary odbywa się na zasadach wskazanych w pkt. 6 Regulaminu stosowanych odpowiednio do zamówienia telefonicznego
  6. W przypadku przelewu Klient otrzymuje email z danymi do przelewu. Po otrzymaniu przelewu przez Spółkę, Zwieger realizuje zamówienie;
  7. W przypadku opisanym w pkt. 6.1.3 i 6.1.4 – opcja ta jest udostępniona tylko dla zarejestrowanych, posiadających Konto Klienta. Zwieger ustawia płatność przelewem, a Klient może na swoich Koncie Klienta dokonać zmiany formy płatności oraz wskazać niezbędne dane.
  8. Zwieger może przyjąć – w uzasadnionych wypadkach – płatność za pomocą Blik. Pracownik wybiera w systemie zakupowym formę Blik, a Klient podaje kod oraz weryfikuje transakcji w swojej aplikacji bankowej. Spółka, w toku zamówień telefonicznych,. Może bez podania przyczyny odmówić przyjęcia takiej formy płatności.
  9. Niezależnie od przeprowadzenia lub nie Rejestracji Klienta, po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma podsumowanie transakcji w drodze email, z wykorzystaniem danych wskazanych w toku wypełniani Formularza Zamówienia

  

§5 Kody rabatowe

 

  1. Zwieger emituje Kody jako zniżki procentowe oraz na określoną wartość nominalną.
  2. Sklep Internetowy umożliwia dokonywanie częściowej lub całkowitej płatności na Towary z wykorzystaniem Kodów.
  3. Kody mogą być emitowane jako bezterminowe lub z określonym terminem ważności. Po upływie takiego terminu Kod traci swoją wartość, a w jego miejsce nie będzie emitowany nowy Kod.
  4. Kod nie są wymienialne na pieniądze. W przypadku zakupu Towarów na kwotę niższą niż wartość nominalna Kodu, nadwyżka ponad wartość zamówienia nie będzie zwracana.
  5. Kody nie są też wymienialne na inne benefity, oferowane przez Sklep Internetowy.
  6. W trakcie płatności za Towary możliwe jest skorzystanie z jednego Kody ze zniżką procentową oraz z wielu Kodów ze znika nominalną. Spółka zastrzega sobie możliwość ograniczenia wykorzystania wielu Kodów ze zniżką nominalną, o czym klient zostanie poinformowany przed dokonaniem zakupu w Sklepie Internetowym.
  7. Otrzymanie i wykorzystanie Kodów może wiązać się z koniecznością spełnienia dodatkowych wymagań, jeśli Kody Klient otrzymał od Partnera Zwieger. W tym celu prosimy o sprawdzenie regulaminów parterów, o których otrzymali Państwo kody rabatowe.
  8. Kody mogą łączyć się ze zniżkami, związanymi z uczestnictwem Klienta w programie rabatowym Zwieger Master Club, którego zasady są zawarte w odrębnym regulaminie, dostępnym w Sklepie Internetowym.

 

§6 Płatności i dostawy

  1. Płatności Klientów za Towary zakupione w Sklepie Internetowym odbywają się:
    1. w formie przelewu tradycyjnego;
    2. w formie przelewu elektronicznego (on-line);
    3. za pośrednictwem kart płatniczych, debetowych, kredytowych;
    4. za pośrednictwem innych metod płatności stosowanych w ramach usług płatniczych świadczonych w sieci Internet (np. paypal) jeśli zostały udostępnione w ramach Sklepu Internetowego.
  2. Określone w Sklepie Internetowym ceny Towarów są cenami wyrażonymi w złotych polskich, obejmują kwotę podatku od towarów i usług. Ceny nie zawierają kosztów wydania Towaru (dostawy).
  3. Całkowity koszt do zapłaty za dane zamówienie z tytułu zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym stanowi sumę ceny zamówionych Towarów, kosztów wydania Towarów (wybranego sposobu dostawy), kosztów wybranego sposobu płatności (jeśli dotyczy). Wszystkie płatności składające się na łączny koszt do zapłaty podawane są w Sklepie Internetowym, w szczególności w procedurze składania zamówienia na Towary.
  4. Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  5. Płatności, o których mowa w ust.1 pkt. (a)-(d)dokonywane są zgodnie z następującymi zasadami:
    1. płatności te są obsługiwane przez Dostawcę Usługi Płatniczej;
    2. płatności mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą, debetową lub kredytową może posługiwać się wyłącznie uprawniony posiadacz tej karty;
    3. w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt (b)- (d) udostępniany jest formularz transakcji dostarczany przez Dostawcę Usługi Płatniczej lub następuje przekierowanie na właściwą stronę Dostawcy Usługi Płatniczej stosownie do wybranego sposobu płatności;
    4. dokonanie płatności następuje zgodnie z zasadami stosowanymi przez danego Dostawcę Usługi Płatniczej, udostępnianymi przez Dostawcę Usługi Płatniczej.
  6. Towary zamówione w Sklepie Internetowym są wysyłane do Klienta na wskazany przez niego adres za pomocą wybranej przez Klienta metody dostawy;
  7. Zamówienia na Towary są realizowane w dni robocze, w terminie do 14 dni od wpłynięcia płatności na konto Spółki, chyba że dostępna jest możliwość wysiłki za pobraniem. W tym terminie Towary są przekazywane do wysyłki stosownie do wybranego sposobu wydania (wysyłki) Towarów.
  8. Spółka przewiduje możliwość wprowadzania promocji dotyczących kosztów dostawy takich jak np. darmowa dostawa w razie zakupów powyżej określonej kwoty, innych podobnych lub wszelkich innych promocji, w tym cenowych przy czym informacja w tym zakresie będzie każdorazowo dostępna Sklepie Internetowym w ramach procedury składania zamówienia.

 

§ 7 Obowiązki Klientów

  1. Wszelkie informacje podawane prze Klienta w Sklepie Internetowym, w tym w Formularzu zamówienia i Koncie Klienta, powinny być zgodne prawdą.
  2. Spółka nie odpowiada za wykonanie umowy zakupu Towarów oraz za ich dostawę, jeżeli informacje podane przez Klienta w Formularzu Zamówienia lub na Koncie Klienta nie są prawdziwe.

 

§ 8 Usługa świadczona drogą elektroniczną

  1. Spółka za pośrednictwem Sklepu Internetowego świadczy Usługi drogą elektroniczną, które są nieodpłatne.
  2. Za pośrednictwem Sklepu Internetowego Spółka świadczy, w szczególności następujące usługi świadczone drogą elektroniczną: (a) Konto Klienta; (b) Formularz zamówienia; (c) udostępnienie Treści; (d) formularz odstąpienia od umowy i formularz reklamacji.
  3. Do zawarcia umowy o Konto Klienta dochodzi przez założenie Konta Klienta w ramach procedury Rejestracji Klienta. Do zawarcia umowy o inne Usługi świadczone drogą elektroniczną dochodzi poprzez rozpoczęcie przez Klienta korzystania z danej Usługi świadczonej drogą elektroniczną tj. poprzez przystąpienie do korzystania z danej funkcjonalności Sklepu Internetowego. Korzystanie przez Klienta z Usługi świadczonej drogą elektroniczną odbywa się na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  4. Klient może w każdej chwili zakończyć korzystanie z danej Usługi świadczonej drogą elektroniczną, poprzez zaprzestanie korzystania z danej funkcjonalności Sklepu Internetowego. W takim przypadku umowa o korzystanie z Usługi świadczonej drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń stron.
  5. Rozwiązanie umowy o Konto Klienta następuje poprzez usunięcie Konta Klienta.
  6. Do reklamacji dotyczącej usług świadczonych drogą elektroniczną zastosowanie ma odpowiednio pkt. 8.4 - 8.5 Regulaminu.

 

§ 9 Odstąpienie od umowy

  1. Stosownie do art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, Klientowi będącemu Konsumentem, który zawarł umowę za pośrednictwem Sklepu Internetowego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: (a) dotyczącej Towarów (b) dotyczącej Usługi świadczonej drogą elektroniczną.
  2. Pouczenie dotyczące zasad korzystania z prawa odstąpienia i jego skutków stanowi wraz z formularze odstąpienia Załącznik do Regulaminu.
  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

§ 10 Reklamacje

  1. Spółka ma obowiązek dostarczenia rzeczy (Towaru) bez wad.
  2. Klientowi przysługują prawa wynikające z  odpowiedzialności Spółki za zgodność świadczenia z Umową oraz prawa z tytułu rękojmi, o której mowa w przepisach Kodeksu Cywilnego i  w ustawie o prawach konsumenta.
  3. Reklamacje prosimy składać z wykorzystaniem danych kontaktowych Spółki o których mowa w 2.1.18 Regulaminu. Klient może posłużyć się formularzem reklamacji jednak nie jest to obowiązkowe,
  4. W zgłoszeniu reklamacyjnym w celu ułatwienia jego rozpatrzenia sugeruje się podanie następujących informacji: imię i nazwisko, dokładny adres (ulica, kod pocztowy, miejscowość), telefon kontaktowy, adres mailowy, opis zamówienia, przyczyna reklamacji.
  5. Procedura składania reklamacji, o której mowa w pkt. 8.3 i 8.4 Regulaminu jest procedurą sugerowaną i w żadnym razie nie wyłącza, ani nie ogranicza prawem dopuszczalnych sposobów zgłaszania roszczeń.
  6. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z zasadami wynikającymi z rękojmi, o której mowa w przepisach Kodeksu Cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.
  7. Jeśli danych Towarów dotyczy gwarancja, informacje w tym zakresie dostępne są w Sklepie Internetowym.
  8. Klient ma prawo składania reklamacji, o której mowa w Regulaminie a także do korzystania z innych roszczeń wynikających z przepisów prawa. Klient ma prawo do korzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności: (a) mediacji, w tym, w przypadku Klienta będącego Konsumentem, mediacji mediatorów działających przy Inspekcji Handlowej; (b) sądownictwa polubownego, w tym, w przypadku Klienta będącego Konsumentem, stałych sądów polubownych przy Inspekcji Handlowej; (c) w przypadku Klienta będącego Konsumentem, do skorzystania z pomocy miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów; (d) w przypadku Klienta będącego Konsumentem do skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), dostępnej pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr/

 

§ 11 Wymagania techniczne

Dostęp i korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe na platformach systemów operacyjnych pozwalających na korzystanie z sieci Internet i oprogramowania posiadającego funkcjonalność przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów HTML, na dowolnego typu komputerze spełniającym wymogi takich systemów operacyjnych oraz poprzez dowolne typy połączeń internetowych przy wykorzystaniu oprogramowania posiadającego funkcjonalności przeglądarek internetowych np. Microsoft Internet Explorer , Mozilla FireFox, Opera, Apple Safari (tylko wersja dla MacOS) oraz Google Chrome 23.X (tylko wersja dla MS Windows) bądź na urządzeniach mobilnych wyposażonych w oprogramowanie pozwalające na wyświetlanie Sklepu Internetowego na tych urządzeniach, w szczególności aplikacje o funkcjach przeglądarek internetowych dla urządzeń mobilnych.

 

§ 12 Postanowienia końcowe

  1. Sklep Internetowy i czynności związane z zawieraniem umów w Sklepie Internetowym są dostępne w języku polskim.
  2. Regulamin, dostępny jest pod adresem internetowym https://zwieger.pl/regulamin-sklepu przed zawarciem umowy, a także – na jego żądanie – w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą Systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient, w tym w szczególności jego pobranie, skopiowanie, ściągnięcie i zapisanie na dysku Klienta lub wydrukowanie.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w tym umowy o Usługę świadczoną drogą elektroniczną
  4. Regulamin może być zmieniony. Udostępnienie zmienionego Regulaminu następuje zgodnie z ust. 2 i ma zastosowanie do zamówień na Towary złożonych po jego udostępnieniu i złożeniu w toku składania zamówienia przez Klienta oświadczenia w przedmiocie zapoznania się z Regulaminem po jego zmianie, w szczególności zmiana Regulaminu nie ma zastosowania do zamówień składanych przed jego udostępnieniem jak również do Usługi świadczonej drogą elektroniczną, z której Klient rozpoczął korzystanie przed jego udostępnieniem.
  5. W odniesieniu do Konta Klienta, w razie zmiany Regulaminu, zmiany Regulaminu wiążą Klienta jeśli nie usunie Konta Klienta w terminie 14 dni od dnia udostępnienia zmiany Regulaminu.
  6. W zakresie nieuregulowanym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Załącznik do Regulaminu

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA KLIENTA BĘDĄCEGO KONSUMENTEM WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od umowy, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie 14 dni, w którym otrzymali Państwo zakupiony Towar (wystarczające jest wysłanie informacji o odstąpienie przed upływem tego terminu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Zwieger o swojej decyzji:

Na adres: Zwieger, ul. Elektronowa 2, 03-219 Warszawa,

telefon: + 48 22 100 12 35,

e-mail: sklep@zwieger.pl

(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy kwotę zakupu, koszty dostarczenia Towarów (najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w Sklepie Internetowym), nie później niż 14 dni od dnia, w którym doszło zwrotu Towaru.

Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, w tym kodów rabatowych czy bonów, jakie zostały wykorzystane do zakupu Towarów, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Koszty zwrotu rzeczy, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą jest szacowana maksymalnie na kwotę 50 PLN. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat: Zwieger sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Elektronowa 2, 03-219 Warszawa, telefon: + 48 22 100 12 35, e-mail: sklep@zwieger.pl

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy:

sprzedaży następujących rzeczy(*)

o świadczenie następującej usługi(*)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)………………………………………………………..

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)………………………………………………………….

– Adres konsumenta(-ów)……………………………………………………………………….

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)………………………………………………………………………………………..

– Data………………………………………

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów)

– Data

* niepotrzebne skreślić