Zwieger

Reklamacje i zwroty

Prawo do odstąpienia od umowy

Gwarancja

Zgodnie z – art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnego, jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę. Warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

Reklamacja

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, masz prawo złożyć reklamację. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i odesłania go na: [email protected]. Do zgłoszenia reklamacyjnego dołącz również zdjęcia obrazujące reklamowane zastrzeżenia.

icon pdf
Formularz reklamacji

Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot

Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r. jeśli kupiłeś produkt w sklepie zwieger.pl
masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu, jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument lub jako jednoosobowa działalność gospodarcza, o ile zakupiony towar nie jest bezpośrednio związany z Twoją działalnością gospodarczą.

Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć najlepiej na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem. Dla zachowania terminu ważny jest dzień złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie, nie posiadać śladów użytkowania i być w stanie niezmienionym.
Zgodnie z art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta, w przypadku odstąpienia od umowy dokonujemy zwrotu kosztów zakupu (cena towaru + najtańszy dostępny w dniu zakupu koszt dostawy), natomiast koszt zwrotu towaru ponosi odstępujący od umowy

Adres zwrotów:

LOVEA Magazyn Główny,

ul. Zadębie 44

20-231 Lublin

icon pdf
Formularz zwrotu

Uszkodzenie w transporcie

Reklamacje dotyczące uszkodzenia podczas transportu produktów zakupionych w sklepie zwieger.pl muszą zostać zgłoszone w dniu odbioru przesyłki od kuriera. Podstawą przyjęcia reklamacji będzie protokół sporządzony w momencie odbioru uszkodzonej przesyłki, w obecności kuriera.

Do góry
Wybierz właściwości do wyświetlenia
  • Zdjęcie
  • SKU
  • Cena
  • Dodaj do koszyka
  • Atrybuty
Click outside to hide the comparison bar
Porównaj